W kobietach siła

Wątpiłam kiedyś. W swoje siły, w możliwości, w świat. Dużo się martwiłam, trochę stresowałam, zamiast działać. Trudno takie słowa się pisze, choć to takie ludzkie i prawdziwe, zupełnie, przecież, naturalne.

Aż tu nagle idę z moim własnym produktem, projektem, prototypem torby na Międzynarodowy Strajk Kobiet i czuję  s i ł ę. Płynącą od kobiet, moc dodającą otuchy, wykrzykiwaną w prostych słowach – wolność, równość, braterstwo. Choć w tym przypadku – siostrzeństwo. Było ich dużo, były młode, stare, dojrzałe, w dredach, w czapkach, w szpilkach. Miały ze sobą gwizdki, wuwuzele, trąbki i łyżki, którymi uderzały w metalowe pokrywki od garnków.

Najpiękniej patrzyło się na starsze babeczki. Były najgłośniejsze. Owszem, zdarzały się młode i odważne, z pasją machające transparentami, ale widziałam i trochę sama nimi byłam – dziewczyny patrzące na boki czy tłum obok też krzyczy i czy nie wykrzyczy jednej głoski za głośno? Bo nagle zdajesz sobie sprawę, że na twoich oczach tworzy się nowa historia, a ty jesteś jej częścią i twój głos też się  l i c z y. Trochę taka świadomość paraliżuje.

A te starsze panie? Niczym się nie przejmowały, krzyczały ile sił w płucach, na twarzach miały wyrysowane „Q… mam dość”. A razem z nimi – ich mężowie, przyjaciele, sąsiedzi. Panowie w kaszkietach, panowie siwiutcy, panowie z kwiatkami i pod rękę z małżonką. Razem, z młodymi, starymi, marszem ku lepszej przyszłości.

Dwie godziny marszu, dwie godziny w poczuciu wspólnego celu – już nie wątpię. W dwa dni zrobiłam cztery torby, cztery wzory oddające ducha siły kobiet. Założyłam instagrama, wpadła pierwsza oferta współpracy. How cool is that?!

Dlatego – oficjalnie – zapraszam na instagrama marki wyszyjmi.
Unikalne i ręcznie haftowane torby dla silnych i niezależnych lasek! 👄✌ 

insta.png

Skomentuj

